Jag märker skillnad....

...det blir bättre o bättre.
Om jag inte hade haft en sån jävla tandvärk så hade jag mått underbart bra! :)
Jag har haft tandvärk till o från i många år, det är nämligen så att jag har några visdomständerna som int ehar kommit upp än o lite då o då bestämmer dom sig för att göra ett ryck för att sedan vila ett tag, oerhört jobbigt :(
O nu har dom då bestämt sig för att ta ett ryck så nu äter jag alvedon för att klara av värken.
 
Men utöver tandvärken är det som sagt super, tom regniga dagar som den här har jag mer energi o är gladare :)
Jag har märkt av att jag inte har samma godissug längre som jag haft innan(då jag åt godis/chips nästan varje dag, inte nyttigt Ida! )så nu ska jag sikta på målet att sluta helt :) Ett mål jag har haft många gånger, ett mål som jag har klarat av ett par månader för att sedan falla tillbaka.
Kan jag klarar av att hålla målet ännu längre, kanske tom för evigt?
För hur gott är godis egentligen?

Kommentera här: