En supernöjd kund... :)

Jag har inte behövt använda mig utav nöjd kund garantin, för jag känner mig så nöjd o jag vet att det kommer bli bättre o bättre :)
Ja va pratar jag om....mina näringstillskotts drinkar såklart! ;)
Jag är så nöjd o fått bra resultat på så kort tid o några av mina nära o kära som oxå använder det har fått bra resultat så jag känner att det här vill jag dela me mig , jag vill att mina medmänniskor ska få chansen att kunna må så här bra oxå så jag har börjat SÄLJA/rek det! :)))) O jag rekommendera det till alla jag känner o stöter på... :)
 
Att få känna sådan här glädje varje dag, jag har fortfarande min berg o dalbana som tidigare, men va är skillnaden då? Jo, innan kunde jag dippa o det göra jag fortfarande vissa dagar, men de dagarna är inte lika många som innan o jag dippar inte lika lågt som innan, det är det som är så härligt.
 
När min kropp får i sig alla näringsämnen(vitaminer o mineraler) som den får via näringstillskottet som går på cellnivå, o självläker så hjälper jag den på traven, så att min kropp kan få dom bästa förutsättningar jag kan ge den.
Visst så kan man säkert må bra av att äta rätt med mycket frukt o grönskaer, men vet man hur mycket grönsaker o frukt man behöver för att få i sig alla vitaminer o mineraler man behöver varje dag? För idag så minskar antalet vitaminer o mineraler som finns i grönsakerna o frukten, säkert för var dag som går, för alla dessa besprutningar o långa transportet mm. O hur mycket skulle all denna frukt o grönsaker kosta? O skulle magen klarar av o bearbeta allt?
 
Allt kostar pengar idag vad man än ska göra, o allt känns så fruktansvårt dyrt! O man kan inte köpa allt, så då gäller det o välja ut va man vill prioritera. En del vill känna sig snygga utombords( vilket oxå hjälper till lite inombords) o köper kläder, en del vill göra massa roliga saker.. Det finns lika många prioriteringslistor som det finns männsikor tror jag. 
Jag själv har valt att prioritera min hälsa o det gör jag för att jag vill må så bra som jag gör just nu, känna mig så pigg o glad är så härligt underbart!!! Jag vill må så bra som jag bara kan o jag tror att jag tjänar på det i längden spec när jag blir gammal, tihi.
Man kan ju välja olika inom hälsan oxå, jag tränar ju tex inte så mkt just nu men det kommer oxå, jag tror att jag kommer orka ta tag i det bättre nu när jag har mitt näringstillskott o man måste ju börja nånstans o jag har valt att börja med just mina goda drycker :)
 
Nu ska jag ut i sommarvärmen o jag hoppas att ni oxå ska det om ni inte redan är där :)

Om ni blir nyfikna på näringstillskottet o vill veta mer så hör av er! Jag finns alltid här för er! <3
Hoppas att jag iaf ger er lite inspiration till allt va ni vill göra :)

Kommentera här: