Sommaren är snart slut...

...o det har gått alldeles för fort...
Det är bara en månad kvar tills Izzie fyller två o nästa vecka så är Vincent fyra månader o om 2veckor så blir det dop, o jag står som ett fån "va?!"
Men vi har haft tur med vädret i sommar o det är ju alldeles underbart :)
Ihelgen så beger sig de flesta av gårdshundfolket ner till Tollarp för att deltaga i utställning agility etc. Jag har varit där i två år irad men i år så blir det andra planer... :)
Imorgon beger jag mig till gbg i ottan ;p för en halvdag med företaget (PM) bakom mina näringstillskott :) En dag som blir fylld med glädje inspiration o nyttigheter :D
Nästa vecka skulle vi spenderat i husvagnen med familj Langmo men istället beger vi oss till Öland o det funkar lika bra det, Vi får i alla fall sol o bad, dock blir det inget bad för varken Vincent eller Lennie, Lennie är en väldigt stor badkruka.... :/
 
 
Kram på er i sommarvärmen!

Kommentera här: