Lugnet före stormen

...tihi
På söndag är det dags för dopet.
Idag är det sista dagen för lugn o ro sen imorgon börjar stormen lätt.
Det ska handlas o det ska lagas mat, jag gör all mat själv tycker det är godast o man får ju mest för pengarna(smålänningen som jag är), jag är ju även lite perfektionist o vet va jag vill o då funkar egenlagad mat bäst även om man får lägga ner mer tid än va man gör när man beställer mat.
Jag tror dock att genlagad mat uppskattas mer o man har ju bara ett eget dop i livet fyllda me minnen :)
 
Så imorgon börjar jag stormen lätt o ska handla o på torsdag ska det förberdas kött o på fredag o lördag så blir det att laga mat men även att duka förhoppningsvis :)
 
Igår va jag o Izzie o klippte hos, skulle avrit där vi 15 men vår frisör va sjuk :( så flexibel (o desperat i detta fall) som man är så fick vi annan tid vid 17 hos en av de andra frisörerna :))
Izzie fick välja färg till håret o det blev blått :) Farmor/svärmor tyckte att även mamma/jag skulle ah lite färg men jag hoppade det denna gången...haha
 
 
Ha nu en underbar vecka, för det ska jag ha <3

Kommentera här: