23 november

Otroligt va tiden går fort!
Det är bara en månad kvar till julafton...

Igår var Martina o Lucas här på besök, riktigt roligt :)
Neo & Ixon tyckte nog det var som roligast när Lucas skulle äta macka i soffan, de fick sig lite smakbitar ;)

Träningen utav grundfärdigheterna är i fullgång på Ixon, han är så duktig :)
Targeting o bkadelskontroll är något vi har har kört. Vi tränar lite varje dag :)
Både Neo & Ixon tycker det är super med egen tid med matte, det är nog det bästa med att träna ;P

Kampen har kommit igång o både Neo & Ixon kampar enormt mycket, riktigt roligt o se.
Kanske ska filma det o lägga ut :)

Vi träna för fullt på promenaderna oxå, Ixon drar inte alls nu :) Så nu försöker jag få honom att gå så mycket bredvid mig som möjligt. Att stanna varje gång han går för långt fram har hjälpt enormt :)

Ikväll ska vi ta lite kort på våra barn i julkläder o skicka som julkort :))

O så ska jag julpynta :) Första året som jag är riktigt i tid för julpyntning :)

När vi går morgonpromenaden så går vi alltid förbi en hage där de har två jättefina hästar :) När de framme vid vägen så brukar vi stanna o klappa dom en stund :) Å va roligt det hade varit o rida, blir så sugen varje gång jag ser dom. Jag red lite som ung, dock har jag glömt bort en del men det är ju aldrig för sent att lära igen :))

Kommentera här: