28 april

Igår var matte duktig, hon var ute o tränade me mig o Neo 2 ggr vardera :)
10-15 minuter per gång o det var roligt, jag fick i alla fall köttbullar, jag vet inte me pappa men jag tror oxå han fick det.
Jag övade på passitivitet först o sen så blev det kontaktövningar o till slut lite lätt inkallning. Jag klarade allt galant, givetvis ;P
Passitiviteten var det som tog längst tid.... Pappa neo övade på samma saker som jag.
Matte var ju på kurs me pappa Neo i tisdags o lärde sig massor me nya saker :) Så nu ska det kampas ;)
På lördag är det ju valborg o matte vet inte riktigt va vi ska göra ännu....
På söndag så ska matte till utställningen i osby o titta på när kusin Jerry o syster Ixa "Siri" ska ställas. Matte vet inte vilken hon ska ta me, mig Ixon eller pappa Neo. Matte tycker att jag behöver tränas på att vara hemma själv för det har jag inte varit många gånger, o de få gånger jag har varit det har varit nu påsistone när Neo o matte har tränat...
Efter matte har avrit på utställning så ska matte åka till en annan Karolina o titta på bebisgrejorm, det behövs tydligen....till nykomlingen... då undrar jag vart är alla mina saker?! Jag har inte fått någon vagn än? Dock så har jag väldigtmycket leksaker o sängar men jag vill ha en vagn!

Kommentera här: