Underbar livsenergi just nu! :)

Just nu så har jag en som enorm livsenergi o det är så underbart.
När man lever ett småbarn o hund familjeliv med allt vad det innebär ( vakna nätter , tidiga mornar etc ) o man ändå känner sån energi som jag har just nu o haft i ett par veckor så är det helt underbart!!! :)
 
Det är sällan jag sover lite mitt på dan o jag är inte trött vid åtta på kvällen o bara vill ligga framför tvn o slöa o bara det är ju huuuuur bra som helst!
Tidigare så kunde jag har sådan här energi lite då o då o de dagarna inträffad eju när solen lyser ute :)
De senaste veckorna så har haft den här energin nästan varje dag o även när det regnar, som det nästan har gjort varje dag de här veckorna, o känner bar mig så underbart nöjd o en stor glädje o jag vill bara ge en massa kärlek till alla o hjälpa andra till att må lika bra som jag :)

Jag tror att det är mina näringstillskott som har hjälpt mig på traven o givetvis min motivation/inställning.
Igår kväll när jag varit på ett möte o va på väg hem vid halv elva så had ejag sådan energi så jag satt o "dansade" o sjöng med till Shania Twain.
Jag pratade med en väldigt kär o gammal vän i morse på telefon o hon säger att hon märker stor skillnad på mig, att jag riktigt sprudlar, o det är väl så roligt o höra när det inte är bara jag som märker skillnad utan att andra gör det med :) KÄRLEK <3

Kommentera här: