Snart nytt år...

...med många nya möjligheter :)
Jag & Ixon kommer att befinna oss i Göteborg, första helgen på nya året, vi ska nämligen upp till mydog, roligt :) Nån mer som ska dit?
Sen så ska Ixon bli pappa till 2st kullar, om allt går bra, vilket vi oxå hoppas på :)

Eftersom aktivitetsgruppen lades ner i Växjö, lades alla inbokade aktiviteter oxå ner, men jag kollade faktiskt med Tina Permo om vi kunde köra vår föreläsning ändå, o det gick super.
Så alla vänner med gårdshund, är ni intresserade av att gå på föreläsning/diskussionstillfälle "att vara uppfödare", Tina delar me sig av alla sina erfarenheter från 40år i branschen o som domare, hör av er om ni vill vara med, kostnadsfritt!

Under julen har vi bara myst :) Neo & Ixon har fått sova i vår säng. En kväll när Lennie skulle lägga sig hade Ixon krupit i påslakanet o lagt sig, typiskt gårdshund :) Neo har legat o myst på min gravidmage, o när hörde/kände bevisen sparka så vaknade han till o undrade vad det var... ;)

Izzie har fullt upp me alla sina nya leksaker o säkert inte hunnit leka med allt ännu...
Hon fick massor med fina kläder, mycket Bamse...konstigt...haha
Jag o Lennie fick lagom med klappar :)
Izzie va lite rädd för tomten o ville knappt hämta sina julklappar, men när fick lite bärhjälp(bära Izzie) så gick det bra. Hon fick en riktigt bra kläm på o öppna, så hon fick öppna mina o Lennies me... :)

Imorgon bär det av till Älmhult o IKEA varuhuset för att shoppa lite o på nyårsafton firar vi med goda vänner i Marklanda, trerätters med bla klassikern toastskagen som är en stor favorit hos mig ;)
O du! Glöm inte att skjuta varsamt med raketer o endast kring tolvslaget, tänk på våra fyrbenta älsklingar!

Gott nytt år på er!
Å så kanske vi ses i gbg ;)

Kommentera här: