Sommaren har gått

mot sitt slut...o man kan väl säga att hösten har kommit.
Tråkigt att sommaren är över men skönt när man nu kommit in i vardagens rutiner o alla utmaningar som följer.
Alla årstider har ju sina fördelar även om hösten gör att det blir mörkare o mörkare så har dne ändå en mysig charm, sitta inne framför tv eller brasan nerbäddad under en filt o bara mysa :)
Vi har en massa födelsedagar nu under hösten.
Först o främst så fyller min IZZIE hela 2ÅR! Är det vekligen så länge sen man bara hade sig själv o tänka på...?? Tiden går fort när man njuter o ha roligt <3
Jag fyller **år o Lennie fyller jämnt, eller som i Lennies värld, 5år, han fyller alltid fem, o då kan man undrar till växten eller mognaden? o jag skulle vilja svara att han syfta på mognaden haha...
Men han är inte som en vanlig femåring, för han vill inte ha kalas, men något litet kalas ska vi nog fixa ihop...
 
Jag är bara ledig en månad till, sen börja allvaret, jag ska tillbaka till jobbet..
O jag ser verkligen framemot detta, tycker att det ska bli så roligt o utmanande.
Att man sedan få börja med att få utbildning i IKEAs nya system o i det nya kökssortimentet är ju inte fel. Jag älskar ju att lära mig nya saker, speciellt när man får betalt för det, haha :)
 
O nu är det klart, vi ska hålla lite presentationer på gymmet angående Näringstillskottet som jag dricker.
Jag tycker att det fungerar så bra o jag har märkt resultat trots att det bara ha gått två månader. Så jag vill bara skrika ut att det finns så att alla kan få chansen att få må så bra som jag.
Även om man inte vill testa näringstillskottet så är presentationen väldigt intressant att lyssna på för man lär sig nyttiga saker om hälsan.

Sen några veckor tillbaka så har jag fått energin att rasta hundarna mer än va jag har gjort sedan jag blev med barn första gången(med Izzie). Jag går minst en halvmil om dagen o det är bara den raska promenaden utöver det så blir det ju fler smårundor. Ibland lyxar jag o Izzie till det o cyklar me hundarna men då få inte Vincent följa me.
Hundarna älskar o cykla, så mycket att de går upp i stress så att de börja skälla utav glädje. Sådan stress som man skulle vilja ha innan man går ut på en agilityplan. De tystna ju när vi cyklat några meter men innan dess så får man verkligen inte tyst på dom. Så det går inte o cykla 6 på morgonen för då väcker man hela gatan.
Härom dagen när vi skulel ut o cykla så började det precis samtigit en fotbollsmatch o det var nån som presenterade laget i högtalaren o man märkte på hans röst att han stördes utav hundarnas skall. Å då var jag bara tvungen o le samtidigt som det faktiskt va lite pinsamt....
 
I em blir det o hälsa på på jobbet o ha ett litet schemamöte...alltid trevligt...barnen får givetvis följa me men jag har hört att dom på jobbet tycker jag o lugna o snälla barn så det blir nog super :))
 
KÄRLEK till er alla <3

Kommentera här: