Mina visitkort har kommit

 
Å jag är supernöjd, tycker dom blev riktigt fina.
Har ju ett par presentationer hemma hos några nu inom en månad så är det super att dom hann komma så att jag kan dela ut dom :)
Jag håller på att fixa fler presentationer o chansen är stor att jag får ihop ett datum i september där jag kommer att hålla en presentation där allmänheten bjuds in, ska bli så spännande o detta är så inspirerande o att jag lär mig nya saker hela tiden ( eller att det tar olika tid för poletten att trilla ner) är sååå roligt :)
 
Att jag även inspieras så enormt av mina barn är såå fantastiskt, att jag bara kan ligga o titta på både Izzie & Vincent (vem kan inte det me sina barn? ;P ) o bli inspirerad samtidgt som jag känner en så enorm KÄRLEK som jag aldrig trodde att jag skulle kunna känna för någon innan jag skaffade barn <3
Varför gör man inte som barn gör?
 
<3 till er alla!
 

Kommentera här: