Varit på semester :)

Idag kom vi hem från Ronneby, i torsdags em åkte vi iväg med husvagnen på vår första riktiga campingsemester, härligt underbart. Vi har varit iväg två nätter med barn o hundar, precis lagom, både barn o hundar har klarat av det super trots denna hetta som varit. 
Izzie har gillat o badat i havet trots att det var ganska kallt, 21grader. Hundarna fick först bada en runda i havet o sen i kallvattenduschen för att sen torka i solen :) Dock så kan jag dock inte rekomendera den fyrstjärniga campingen Ronneby havscamping som hade iskallt vatten i duscharna som man fick betala 5:- för ynka 3min...
 
Jag har sagt det innan men det tåls att sägas igen, jag blir bara piggare o piggare o det stor del tack vare mitt näringstillskott. Jag känner av en sådan kreativitet o ideerna bara flödar så fort jag får chans att bara pusta ut som jag får tex under en långvägspromenad me Izzie i vagnen o hundarna bredvid :)
 
Imorgon bär det av mot Vislanda badet för mig o Izzie o på måndag ska Izzie följa me mormor o morfar till havet där moster Mia har husvagn så då blir det lek med kusin Molly för Izzie. Jag själv ska ha ett möte ang näringstillskottet o hur jag ev få ut info till så många som möjligt o sen ska jag ha en presentation på kvällen för några Vislandamammor :)
 
Hoppas att ni har det lika skönt i värmen som jag :)
 
 
 

Kommentera här: