En härlig helg :)

Vem fan åker till affären när man är hungrig?!
Jo jag gjorde det i fredags... :/ Å jag som brukar ha den tendensen att jag köper lite godis så klarar jag min hunger lite bättre tills jag kommer hem.
Å varför väljer man just godisen i det momentet, när man vet att det är så onyttigt o inte långsiktigt mättande över huvudtaget! Jo man väljer säkert godis för att det är smidigt o billigt om man jämför med tex drickyoghurtar o frukt tex...
Nu till saken...jag var inte ens sugen på godis när jag kommer till kassan, så jag åker hem hungrig utan godis o jag är supernöjd. Det har typ aldrig hänt när jag var så hungrig som just då. En vana hoppas jag på o jag tror att det är delvis näringstillskottets förtjänst :)
Jag hade beställt yoghurt oxå, en sådan yoghurt som har fyra bakteriekulturer som ska va sådär jättebra för magen o dens balans. Jag har läst o hört att den är väldigt omtyckt o har gjort underverk med andras magar så nu ska vi se vad jag tycker om den :))
Näringstillskottet skulle jag ge en månad att testa på o nu har den månaden gått o jag är supernöjd, så jag fortsätter med glädje <3 Så nu kan jag fixa så att alla andra som vill testa på oxå kan det :) Så på tisdag ska jsg ha internetmöte :)))

i fredags kväll vid sju så bestämdes det att vi skulle premiär åka med husvagnen :) Så vid nio i fredags kväll bar det iväg mot Skåne med goa vänner. Vi premiärsov i husvagnen o det gick super med tanke på att vi hade en väldigt övertrött Izzie vid klockan ett på natten när vi la oss. På lördagen så bar det av mot Degeberga marknad o därefter havet för att bada, vilket jag oxå gjorde. Det var kallt men va gör man inte för ett premiärdopp i havet :)På kvällen åkte vi tillbaka till stugan o husvagnen o vi möts av Ixon vid vägen????!
Ixon blev instängd med Neo o Iza i huset o Niwa, Tejje o Sky i hundgården. Niwa hade lyckats hoppa över hundgården o Ixon verkar ha hoppat ut från fönstret på andra våningen, någon annan förklaring kunde vi inte komma på till varför han hade lyckats komma ut...Jag var dock väldigt lättad över att han var vid liv o inte verkade ha speciellt ont samtidigt som jag är stolt över att han stannade kvar vid huset trots att vi endast varit där knappt en dag...

Igår begav vi oss hem för att fira svärfar som har fyllt år. 
 
Vi har haft en underbar helg o snart bär det av med husvagnen igen!! :)
 
 

Kommentera här: