Så vackert...

Den senaste veckan (om inte längre) har det varit underbart vackert höstväder, jag kan inget annat än att njuta när jag ser alla de fina färgerna på träden :))) Tyvärr blir det mörkare o mörkare, lite tragiskt om jag får säga men det när det är som mörkast så vänder det igen :))
 
I fredags så hade vi en halloweenfest med kollektiva familjen, Rosa & Emelie med familjer alltid lika mysigt :)) Vi åt lite pizza o kebab :)) Det är lite konstigt, när vi sitter där o umgås o så tror man att klockan är mycket mer än vad den egentligen är...
 
Idag blir det kalas för i torsdags så fyllde min älskling 29år, fast enligt han själv så är han alltid 5år....hmmm
 
Nästa lördag så är det dags för utställningen i Växjö o Ixon är anmäld, jag hoppas på att det går bättre än vad det gjorde i våras. Jag tycker att Ixon är mycket snyggare nu än va han var i våras, så det bådas gott.
Ev så ska jag ställa Annas Ebba oxå, om inte Kitty har hunnit valpa innan lördagen, det ska bli roligt :))
 
 
Hur mår hundarna annars då??
Jo dom mår bra. Neo är grymt kelig hela tiden, o har blivit mer busig så han o Ixon busar mer än vad de har gjort tidigare. Ixon är som vanligt, vill ha uppmärksamhet ofta o vill bli aktiverad. Ixon pratar lika mycket o biter fortfarande på Izzies leksaker ibland, så grymt irriterande. Ixon är oxå så grymt kelig o han tar för sig lite mer av det än Neo, då han kommer upp i famnen o tränger in sig, sätter sig på en, piper o slicka.
 
I fredags så var de me på halloweenfesten hos familjen Käll, de skulle ju leka me syster/dotter Iza.
Så när vi ska åka hem o alla har bytt barn lite till höger o vänster så föreslår jag att Iza vill ju oxå ha övernattningskompis.... hahaha Det ville hon säkert men Neo & Ixon hade bara ögon för mig o ville nog helst följa me hem :))
 
Hundmänniskor, hoppas vi ses i Tipshallen, Växjö nästa helg! :)

Kommentera här: