Förslag mottages

Vi funderar på att införskaffa oss ett kennelnamn.
Jag kommer på utmärkta namn, o sen när man tittar på fci's godkända kennelnamn så är det givetvis nån som har kommit på det före osss, så typiskt tänker man då....
Så nu är det stopp i tankeverkstaden.... :(
Så nu vill jag att ni kommer med förslag, i massor...
Jag skulle gärna vilja ha något som tar in Neo/Boog och/eller Ixon i namnet, eller kanske mitt namn på något sätt.
Kanske något annat fint symboliskt namn, eller kanske nån fin blomma eller ställe....
O som svar på er fråga, vi har inte planerat att föda upp egna valpar/kullar i dagsläget, men OM den dagen kommer så har vi vårt kennelnamn. Men man får "ut mer" om man har ett kennelnamn :))


I övrigt så har både Izzie o Lennie feber, tråkigt men men. Lennie spydde i lördags oxå, så det är inte heller så kul...
Igår var jag på gymet för första gången på två månader, skäms på mig, dock så har jag varit på passen istället.
Ikväll har jag tänkte träna med Ixon, det börja lida på tävlingen, så nu börja det bränas i baken... ://
Men först så är det utställningsdags i Varberg, nån som ska dit? Nån som bor i Växjötrakten som ville ha resesällskap?

Kommentarer:

1 Ninni:

Förslag:



Idix kennel

Iieons Kennel

Ixidé's kennel

Ne-Ix kennel

Ideix kennel

Nidix kennel

Neidix kennel



:-)

2 Ninni:

Jag älskar ju namn med "klocka, ros, lilja" vad gäller blommor...



Kanske Idaros kennel?

Kommentera här: