Vad har egentligen hänt sedan sist?

Ja, det undrar jag, tiden går så oerhört fort nu för tiden så jag har inte 100% koll.

Jag har i alal fall tränat lite me Ixon.
Vi va hemma hos Emelie i söndags, det gick bra ändå tills Iza(Ixons syster) cyklade förbi. Efter det så gick det inget vidare.
Men sådant kan ju alltid hända, får bara bita i det sura äpplet.
Vi har ju dock tränat lite fter det, endast ligg på det börja sitta riktigt fint.
Jag kör med dom samtidigt, men fokuserar bara på Ixon, Neo får göra lite som han vill då ;P
Dock så ligger Neo oxå, men han har kommit undefund med att varför resa sig mellan gånger, det är bättre o ligga tiden för då är det större risk för godisregn :)

Vi ska hinna träna lite fot o stanna kvar me denna veckan, så att vi stolt kan visa upp detta på söndag :)

I tisdags så var vi nere i Svängsta för att hälsa på en tik så ville ha Neo till parning. Adidac Azza, en riktig fin tik, underbart fint huvud o helmysig. Jag hade nästan bestämt mig redan innan jag åkte ner för jag hade fått lite bilder på mailen. Hon har ett sluttande kors, men Neos rygg är rak o kort o bra, så där kompletterar dom varandra bra.

Vill bara understryka, att det jag skriver är va jag tror på o anser. Ni får gärna ha andra åsikter.

Idag har jag & Izzie varit på Babyrytmik i kyrkan för första gången denna terminen, jätteroligt!
Va alla har vuxit, barnen alltså. Izzie tycker det är jätteskoj att gå dit o prata me alla. Hon pratar verkligen hur mycket som helst, jätteroligt :)

I helgen blir det bad för Izzie för första gången o sen ska vi nog bara ta det lungt, på söndag blir det träning återigen :)
Nästa helg ska vi åka till Ullared, jätteroligt :)

Kommentarer:

1 Anna Dahl:

Nu har jag och Puma börjat träna igen efter lite ledigt i jul. I mars börjar vi kurs igen och det ska bli kul. Vi får träffas när det är ljusare kvällar och träna :)

Kommentera här: