Jaha...

...va ska man säga...

Först o främst så får man väl säga Grattis, till Prinsessan Victoria till bebisen.
Sen så får man säga Grattis till SE UCH DK UCH FR UCH NO UCH JWW-10 WW-10 WW-11 SV-11Kitenga Only One Osheila, Ixons tilltänkta, som fick 7valpar för några dagar sedan, även till Titeln "årets utställningshund" i rasklubben.

Snart så blir det valpar på Götängens kennel, Neo & Ixon ska bli pappor, Neo blir ju då oxå Farfar för första gången :))

Idag så blev det bestämt att Neo ska para Aagerups Etta hösten 2012, om han inte kommer över gränsen med tillåtna valpar enligt rasklubben.
Jag har oxå bokat in lydnadstävling för mig o Emelie i maj, utan att Emelie visste om det ;P Så nu blir det till att träna :))
Vi kom hem från Norge sent i onsdags kväll. Var riktigt trevligt där, mycket pulkaåkning, en del skidåkning, mycket hunddiskussioner o lite magsjuka för några bla mig :(
Igår em var vi o hälsade på Neo, blev mycket gos, Neo älskar ju att gosa i vanliga fall så nu blev det extra mycket. Jag saknar honom jättemycket men Ixon behöver egentiden hemma samt att jag behöver träningstiden med Ixon som blir så mycket mer när Neo inte är hemma. Frågan är om mamma o pappa vill lämna tillbaka honom sen, för de trivs verkligen med honom där.
Sen hämtade vi hem Ixon från Carro o Dennis. Han hade trivts mycket hos Jerry, mycket bus hade det blivit. Carro meddelade att de bara(?!) hade bitit sönder två tröjor, förra gångne bet de sönder hennes stora blomma på golvet (haha).

Kommentarer:

1 anna dahl:

stackare att vara magsjuk på semmestern....

Kommentera här: