Fullbokat...

...hela veckan, härligt :)
Denna dagen startade vi upp genom att cykla 5km, vilket hundarna verkligen älskar! Underbart!
Imorgon ska vi hälsa på en dsg kennel :))) O sen åka vidare till Ullared, underbart :))
På torsdag blir agilitykurs för mig o Ixon, första gången :) Vi går direkt till fortsättningskursen då vi är grymma, eller för att jag har gått nybörjarkursne med Neo innan ;P 
På lördag bege jag mig mot Linköping, Vreta Kloster med båda hundarna :) Vi ska på helgkurs med Niina Svartberg i Tävligslydnad, helt underbart roligt! :) Vi är så taggade :))))
 
I september så ser vi fram emot kalas för mig & Izzie :)
Prova på viltspår 30/9 i Kråkeberga & en dsg promenad i Marklanda 16/9, dessa anordnas av http://www.dsgvaxjo.n.nu , anmäl dig du me!!!
 
Sen håller det på o planeras för fullt, till våren så blir det 2st föreläsningar, "Att vara uppfödare" - Tina Permo & "Anatomi & Bedömning" - Bengt-Åke Bogren, så håll utkik på hemsidan.

Kommentera här: