MH

Götängens Ixon fick Känd mentalstatus 24/9 när han MH-beskrevs i Alvesta.
Han reagerade ungefär så som jag förväntat mig när det är provliknande miljö.
Allt blir ju "lite mer" än i vardagssituationer o sådana situationer där han känner sig trygg.
Men det är ju samma regler för alla, dock har man ju "fördel" ju äldre man är då man har samlat på sig erfarenheter.
Ixon var väldigt social mot publiken som jag anade. Han hade lite leklust. Var rädd för sramlet o overallen men det avtog ganska snabbt.
Han tyckte det va tråkigt o vara stilla i 3 minuter. Spökena var läskiga o så även skotten.
Ninni filmade alltihop så när jag har tid så ska jag kolla igenom det, man ser ju mycket bättre när man står en bit ifrån än som förare i det sammanhanget.
Kanske tom blir nån film upplagd på fejjan, vem vet...
I o med att Ixon nu är MH testad så är han oxå tillgänglig för avel till lämpliga tikar, läs mer under "Info om Götängens Ixon"

Kommentarer:

1 Lillemor:

Grattis till Ixon's kända MH status! Jaa, så då blev det 2 hanar som gick igenom....härlig!

Pojken är riktigt fin, så klart!

Ha de

Kommentera här: