26 november

Sovmorgon idag , JIPPI eller inte. Sovmorgon är inte roligt alls, jag vill bara ut o kissa o busa i snön :)

När matte o husse skulle gå o lägga sig igår så blev de arga på mig igen, jag fattar inte detta. Jag hade bajsat o kissat lite i sängen o det är väl inte något problem. Matte o husse tycker att det är ett STORT problem när jag kissar o bajsar i sängen varje dag trots att jag gör det på promenaderna oxå. Vadå problem?! De tycker att jag lagt till mig me ett beteende som borde fixa SNART, vadå jag fattar ingenting?!
Va e det jag ska fixa egentligen? Det är väl inget problem, jag vill ju inte heller kissa o bajsa ute i kylan när inte dom gör det. Det tycker jag är ett problem, men de håller tydligen inte me mig...
Nu är det snart matdags :) Först lite bus me pappa Neo :)

Kommentera här: