En tidig 31 augusti

Igår var vi hos Ninni o det mycket mysigt speciellt för Ixon då han fick mysa mycket med sina halvkusiner Jara o Qitty & självklart Ninni, Lilja & Bea. Neo fick vara kvar i bilen då han blir så stressad i andra miljöer o därför inte lyssnar på mig. (Kom jag på efter vi har varit där :P)
Så from nu tänkte jag börja träna mycket med Ixon själv ute utan Neo då Neo lätt blir uppstressad pga olika saker i hans "bagage". Tänkte be Christel om råd för att råda bot på detta när vi ändå är på valpkursen på torsdag.
För det går inte att ha honom så uppstressad, han var det innan Ixon med men inte så mycket. Känner väl att han ska skydda Ixon o blir lite mer stressad (kanske).
Men förhoppningsvis är det något jag kan lösa, det kommer ju nu för att jag har varit för slapp innan o kanske för att det skär i hjärtat ibland o göra vissa saker. Även om jag vet att det blir bättre sen...
Ninni föreslog att jag o Ixon kanske kunde ta en promenad me Aza o hennes matte, så tänkte se om jag kunde kolla det med henne.


Ixon hjälper Neo o torka sig efter badet


Jara ligger underst, Qitty sitter på Jaras huvud o Ixon håller på där bak..


Ixon kikar ut


Ninni o Lilja


Beatrice kokar soppa


Ixon kollar in Qitty o bjuder upp till bus


Lilja myser med Qitty


Ixon myser med "mormor"


Nämen Ixon, vad är det Qitty har hittat? En dansk brödbit?


Nämen Ixon, smyger du upp på Qitty?


Kommentera här: